Пациенттi Қолдау

ПАЦИЕНТТІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ БАҚЫЛАУ ҚЫЗМЕТІ

 

"Profimed" медициналық орталығында "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес медициналық қызметтердің сапасын басқару бойынша қызметті жүзеге асыратын аурухананың құрылымдық бөлімшесі болып табылатын Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі (бұдан әрі – қызмет) құрылды.

Директордың бұйрығымен қызметтің құрылымы мен құрамы бекітілді. Осы бұйрыққа сәйкес қызметті Ішкі аудит жөніндегі бас дәрігер басқарады. Қызмет құрамына келесі мамандар кіреді: бөлім меңгерушілері, дәрігер – терапевттер, сарапшылар, дәрігер эпидемиолог. Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі директор бекіткен Ережемен реттеледі

 

Мақсаты:

 

  • Пациенттің қажетті көлемде уақтылы, сапалы және қауіпсіз медициналық көмек алу құқығын қамтамасыз ету;
  • "Осында және қазір"қағидаты бойынша пациенттердің шағымдарын жедел шешуді қамтамасыз ету.

 

Міндет:

 

  • Медициналық көмектің сапасын басқару бойынша аурухананың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіру.

 

Функциялар:

 

  • жеке процестер мен рәсімдерді бағалау, Денсаулық сақтау саласындағы стандарттарды енгізу, ішкі индикаторларды
  • қолдану бойынша бөлімшелер қызметінің тиімділігін талдау;
  • ауруханаішілік комиссиялардың қызметін талдау;
  • тиісті басқарушылық шешімдер қабылдау үшін талдау нәтижесінде анықталған проблемалар туралы аурухана басшылығына ақпарат беру;
  • медициналық қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету мәселелері бойынша қызметкерлерді оқыту және әдістемелік көмек;
  • пациенттердің сапасын жақсарту және қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі шаралар туралы қызметкерлердің пікірін зерделеу және персоналды хабардар ету;
  • медициналық көмек көрсету тәртібін бұзу фактілерін анықтау;
  • сауалнама жүргізу арқылы пациенттердің медициналық қызметтердің деңгейі мен сапасына қанағаттану дәрежесін зерделей отырып, пациенттердің проблемаларын (шағымдарын) олардың пайда болуына қарай күнтізбелік бес күннен аспайтын мерзімде сол жерде шешу;
  • азаматтардың тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін алуын қамтамасыз ету ережелерінің сақталуын бақылау.

 

Құрметті емделушілер!

 

Егер сіз:

  • медициналық көмек көрсету сапасына көңіліңіз толмады;
  • дөрекі қылық байқасаңыз тарапынан медициналық персонал;
  • тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін
  • медициналық персоналдың ақша қаражатын бопсалау фактілерімен кездестіңіз;
  • сондай-ақ, егер сіз медициналық көмек көрсету тәртібі мен сапасына байланысты басқа да проблемалық
  • мәселелерге тап болсаңыз, сіз Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметіне жүгінуге құқылысыз.


Қызмет басшысы АЛИЕВА РЫМЖАН ГАУСИЛЬЕВНА – емхана бойынша қолдау қызметінің басшысы  8 (771) 173 61 18
Емхана бойынша қолдау қызметінің басшысы АЙМУХАНОВА ДИНА СУНГАТОВНА 

Сенім телефоны  8 (771) 173 61 18