Азаматтардың өтініштеріне арналған жәшік «туралы ереже»

Азаматтардың өтініштеріне арналған жәшік «туралы ереже»

 

1. Жалпы ережелер


1.1. Осы Ереже "жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы"Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы N 221 Заңына сәйкес әзірленді.
1.2. Осы ереже "Profimed"медициналық орталығында азаматтардың өтініштеріне арналған жәшік арқылы өтініштерді беру тәртібін анықтайды.
1.3. "Азаматтардың өтініштеріне арналған жәшік "(бұдан әрі – жәшік) – "Profimed" Медициналық орталығының атына шағымдар, ұсыныстар және басқа да өтініштерді тапсыру үшін азаматтармен байланыс арнасы.
Бұл А4 өлшемінен кем емес хат алмасуға арналған шыны терезесі бар ағаш қорап.

 

2. Жәшікті ресімдеу және орналастыру


2.1. Жәшіктің алдыңғы панелінде ірі әріптермен "азаматтардың өтініштері үшін"деген жазу орналасуы тиіс. Жәшіктің жанында жәшіктен хат-хабарларды алу кестесі, өтініштерді қарау мерзімдері, жауап алу туралы ақпарат орналасуы тиіс. Азаматтарға өтінішті рәсімдеу үшін жағдай жасау қажет – үстелдің, орындықтың, өтініштер үшін таза бланкілердің, хаттарға арналған қаламның болуы.
2.2. Жәшік "Profimed"Медициналық орталығының құрылымдық бөлімшелерінде орналасқан. Бір жәшік медициналық орталықтың коммерциялық бөлімшесінде, екіншісі емханалық бөлімшеде орналасқан.
2.3 қағаз хат-хабардан басқа жәшікке бөгде заттарды салуға жол берілмейді.
2.4. Жәшіктің физикалық фиксациясы хат-хабарды рұқсатсыз алып қоюдың мүмкін болмауын қамтамасыз етеді.


3. Жәшікті толтыру және жазбаша өтінішке қойылатын талаптар


3.1. Өтініш берушілер өтініштерді өз бетінше ресімдейді және жәшікке салады.


3.2. Өтініштер жазбаша өтінішке қойылатын талаптарға сәйкес толтырылады ("жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы N 221 Заңының "жазбаша өтінішке қойылатын талаптар" 6-бабы»):
өтініші субъектіге немесе лауазымды тұлғаның құзыретіне өтініште қойылған мәселелерді шешу
жеке тұлғаның өтінішінде оның тегі, аты, сондай-ақ қалауы бойынша әкесінің аты, пошталық мекенжайы көрсетіледі
шағым берген кезде іс-әрекетіне шағым жасалып отырған субъектінің атауы немесе лауазымды тұлғалардың лауазымы, тегі және аты-жөні, өтініштің себептері мен талаптары көрсетіледі, өтініш беруші өтініш жасаған күнді көрсетуге тиіс

 

4. Жәшіктен хат-хабарларды алу

4.1. Бас дәрігердің бұйрығымен жәшіктен хат-хабарды алу жөніндегі комиссия тағайындалады.


4.2. Жәшіктен хат-хабарды алуды комиссия мүшелері күн сайын (түсуіне қарай) жүргізеді, ол туралы тиісті акт жасалады.


4.3. Барлық жәшіктердің кілттері бас дәрігердің сапа жөніндегі орынбасарында болады.


5. Өтініштерді тіркеу және есепке алу


5.1. Жәшікке тапсырылған хат-хабар құжаттардың және оларға қосымшалардың дұрыс жолдануы мен ресімделуі, жинақтылығы мен тұтастығы, қолдардың болуы, күні тұрғысынан тексеріледі.


5.2. Талаптарға сәйкес келетін өтініштер міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс.


5.3. Жоғарыда санамаланған талаптарға сәйкес келмеу анықталған кезде 2 данада акт жасалады: бірінші данасы келіп түскен өтінішке қоса тіркеледі және онымен бірге адресатқа беріледі, екінші данасы жөнелтушіге жіберіледі. Егер кері мекенжайы көрсетілмесе, өтінішті қараудың мүмкін еместігі туралы акт жасалады және өтінішпен бірге Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметінде сақталады.


5.4. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы N 221 Заңының "жазбаша өтінішке қойылатын талаптар" деген 6-бабын бұза отырып ресімделген өтініштер қарауға қабылданбайды, ол туралы тиісті акт жасалады.


5.5. Хат-хабар алу күні осы үшін арналған журналда тіркеледі және бас дәрігерге қарау және одан әрі іс жүргізу үшін ұсынылады.

 

6. Өтінішті қарау мерзімдері


6.1. Азаматтардың жазбаша өтініштері "жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес қарастырылады»

6.2. Емделіп жатқан пациенттердің өтініштері "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 58-бабына сәйкес күнтізбелік он бес күннен аспайтын мерзімде қаралып, өтініш берушіге жауап беріледі.